BLOG JD AGENCY
Hľadáte inšpiráciu ako rozvíjať vašu firmu, alebo si chcete rozšíriť obzory v oblasti marketingu? Ste tu správne!
Ružový október 2023
Počuli ste už o Ružovom októbri a myšlienkach, ktoré sa vtedy šíria medzi ľuďmi?
Čím je výnimočná značka Guess?
Hádajte čo sa nachádza v DNA značky Guess
Sú vaše ciele dostatočne SMART?
Každý máme v živote nejaké ciele. Menšie, väčšie, krátkodobé aj tie dlhodobejšie. Osobné či tie firemné. Zamysleli ste sa ale niekedy, prečo nám však niektoré ciele fungujú a niektoré zasa nie?
Audit, ktorého sa nemusíte báť
Audit marketingovej stratégie a marketingových procesov = audit, ktorého sa nemusíte báť
Konzistentnosť značky Motorola
Čo odlišuje značku Motorola od jej konkurentov?
Čo je to marketingový mix
Počuli ste už o marketingovom mixe?
Ako získať sponzora?
Ako získať sponzora pre šport?
Čo je to sponzoring?
Zamysleli ste sa niekedy nad tým, prečo majú mnohé firmy v zahraničí tak pozitívny vzťah k športovému sponzoringu, zatiaľ čo u nás je často považovaný za určitú zlodejinu?
Čo je to marketingové 3M?
Hľadáte spôsob, ako efektívne pripravovať reklamné kampane? Marketingové 3M je potom pre Vás to pravé!
Katar 2022 z pohľadu športového marketingu
Aký bol Katar 2022 z pohľadu využívania športového marketingu?
3M™ – Predurčený na (ne)úspech
Viac ako 93 tisíc zamestnancov v 87 krajinách sveta. Viac ako 100 000 patentov a 60 tisíc rôznych produktov predávaných vo viac ako 200 krajinách. Už viac ako 120 rokov života firmy, ktorá podľa mnohých mala zaniknúť hneť vo svojich začiatkoch…
Čo je to lokálne SEO a prečo je také dôležité?
Čo ľudom prináša lokálne SEO, čo všetko obsahuje, a prečo je dobré ho využívať?
Svet marketingu: Čím sa prezentuje značka BMW?
7. marca 1916 sa začala písať história firmy BMW. Jej prvým oficiálnym názvom bolo Bayerische Flugzeugwerke AG, nakoľko ich prvotná činosť bola zameraná na výrobu leteckých motorov. Tejto činosti sa však firma venovala len krátkodobo. Svoj aktuálny názov Bayerische...
Moderné SEO
Už vieme, že základom úspešnej marketingovej komunikácie firmy je vhodne zvolená komunikačná stratégia. Poďme sa ďalej teraz pozrieť, na čom by mohla byť postavená vaša online marketingová stratégia, pokiaľ by vaša firma stála na hodnotách, ako napríklad...
Holistický marketingový prístup
Čo je to holistický marketing, a ako ho môžeme využívať v praxi?
Hľadám niekoho na marketing! Koho ale v skutočnosti hľadám?
Hľadám niekoho na marketing. Veta, ktorá sa čím ďalej tým častejšie objavuje v našej spoločnosti. Čo však ľudia v skutočnosti hľadajú?
LinkedIn prekvapil zamestnancov týždňom plateného voľna
Starostlivosť o zamestnancov má rôzne podoby. Po úspešnom kolektívnom voľne v decembri sa LinkdedIn rozhodol tento benefit opätovne využiť.
Zmysel, vízia, poslanie a hodnoty firmy
Zmysel firmy, firemná vízia, poslanie firmy, firemné hodnoty. Tieto 4 body spoločne vytvárajú pevné základy každej dlhodobo úspešnej firmy.
Športové emócie a športová fotografia vo februári
Aké víťazstvá a emócie nám priniesol šport vo februári, ako ich prezentovala športová fotografia a čo je nové v športovom marketingu?
Ako naplno využiť sponzoring v športe, alebo ako vyzeral Australian Open 2021 z pohľadu sponzorov?
Každý v športe by chcel mať k dispozícii na svoju činnosť viac peňazí. Viete ale, čo ponúknuť svojim prípadným sponzorom a ako naplno odprezentovať ich sponzoring?
Ako to robia veľkí hráči: KIA (R)evolucia
Čo všetko prináša zmena firemnej stratégia značky KIA? Čo firma s príchodom roku 2021 zmenila, a aké prvky využila pre svoju (R)evolúciu?