Super Bowl, Winter Classic, Australian Open, Majstovstvá sveta klubov (futbal) ako aj Majstrovstvá sveta v zjazdovom lyžovaní… Február bol plný veľkých športových udalostí, pamätných výsledkov a silných emócií. Ako športový marketing pomáha šíriť práve tieto emócie medzi svojich fanúšikov, a ako vyzerala vo februári športová fotografia? To sú dve hlavné témy nášho februárového výberu zo športového marketingu!

Tampa Bay Buccaneers sa na domácom ihrisku stala víťazom Super Bowlu 2021 Zdroj: FB Tampa Bay Buccaneers

Winter Classic, športová fotografia a NHL

Ferbuár priniesol aj 2 zápasy Winter Classic  v NHL. Každoročne táto udalosť púta veľkú pozornosť fanúšikov, no tento rok bol špeciálny aj pre fotografov. Prírodná scenéria, ktorú tento rok organizátori zvolili, bola naozaj nádherná. Jazero Lake Tahoe prinieslo, okrem možnosti sledovať zápasy z VIP miest, aj pohľady, ktoré športová fotografia náležite využila. Veď posúďte sami  wink

Použité zdroje:

  • NHL.com (titulná fotografia)
  • fotogaléria: FB  NHL

Fenomenálna Petra Vlhová

Február bol úspešný aj z pohľadu slovenského športu. V Cortine d’Ampezzo získala Petra Vlhová 2 strieborné medaily  (slalom a alpská kominácia), čím rozšírila svoju zbierku z majstrovstiev sveta na 6 medailí. Dôležité je počiarknúť fakt, že na ich zisk jej stačilo 5 účastí na MS!

Pužité zdroje:

 

Petra Vlhová

Športové emócie a športová fotografia

Fotografi a marketéri majú počas zákazu účasti divákov na športových podujatiach jednu veľmi dôležitú úlohu. Ešte viac ako inokedy je dôležité sprostredkovať ľuďom emócie, ktoré nemohli zažiť na vlastnej koži. Teda pokiaľ vaše družstvo netrénuje Carlo Ancelotti. Vtedy ani najlepší športový fotograf sveta nedokáže zachytiť silnú emóciu  cool

Použité zdroje:

FB AS Trenčín, FB Manchester United Women, FB Bayern Mníchov, FB Australian Open, FB HC DAC Dunajská Streda, FB FC Vion, FB Spartak Trnava, FB Glasgow Rangers, FB Slavia Praha

Australian Open a športová fotografia

1. grandslamový turnaj roka priniesol obrovskú radosť aj pre slovenského fanúšika. Filip Polášek sa stal víťazom mužskej štvorhry! Víťazné chvíle sa podarilo kvalitne zdokumentovať, za čo treba fotografov jednoznačne pochváliť. Pokiaľ vás zaujíma aj bližší pohľad na prácu marketérov, prečítajte si, ako využívali sponzoring počas Australian Open.

Použité zdroje: FB a Twitter Australian Open

Matchday & Result

Avšak nie len športová fotografia dokáže zaujať. Aj práca grafikov je pre rozvoj športového marketingu veľmi dôležitá.

Použité zdroje (Matchday):

  • FB New York Islanders
  • FB Bayern Mníchov
  • FB RB Lipsko
  • FB AC Miláno

Použité zdroje (Matchday):

  • FB Philadelphia Flyers
  • FB Borusia Dortmund
  • FB LA Clippers
  • FB Slávia Praha
  • FB Tampa Bay Buccaneers

Rebranding AC Sparta Praha

Výrazný rebrandinga sa pripravuje v AC Sparta Praha. Rovnako ako iné firemné značky (napríklad KIA), aj Sparta reaguje na nové trendy v oblasti brandingu a stále výraznejšie využívanie digitálneho priestoru. Postupný jarný rebranding prejde do plného užívania s príchodom novej futbalovej sezóny (2021/2022). Okrem nového loga a fondu písma tak nastane aj brandingové zjednotenie jednotlivých sekcií a produktov pod značkou AC Sparta Praha.

Použité zdroje: FB AC Sparta Praha a web stránka AC Sparta Praha

Ženský futbal a športový marketing

Je pravdou, že už aj na Slovensku sa futbal žien posúva v pred, no ruku na srdce – ako ďaleko sme od toho, aby sme takto aktívne využívali športový marketing aj v ženskom futbale? Dôležité ale je to, že smerujeme vpred, a takéto príspevky nám môžu súžiť ako skvelá ukážka toho, aké získava futbal žien vo svete postavenie. Pre fanúšikov ženského futbalu je určite zaujímavá aj informácia z Ligy Majstrov, v ktorej sa v najbližšom kole stretnú PSG so Spartou Praha!

Použité zdroje: FB Real Madrid Women, FB Atletico Madrid,  FB PSG Women, FB Manchester United Women, FB Bayern Mníchov Women, FB AC Miláno Women

Šport, humor a zameranie na detail

Vo futbalovom svete je verejne známe, že Pep Guardiola je futbalový odborník, ktorý pri svojej práci detailne rieši každý jeden aspekt hry. Vplyv jeho filozofie na družstvo Manchestru City je však až taký silný, že… Vlastne lepšie bude, keď si to sami porziete   smile

Máte záujem o podobné príspevky zo sveta športu a športového marketingu? Sledujte nás na Facebooku a Instagrame, a získajte tak prehľad o aktuálnom dianí v týchto sférach.

Chceli by ste, aby aj váš klub pracoval so športovým marketingom na podobnej úrovni? Kontaktujte nás, a my vám pomôžeme s rozvojom vášho milovaného klubu!

JD Sport Marketing
5/5 - (1 vote)

Pin It on Pinterest