MARKETINGOVÁ KÁVA
Prvým krokom zmeny (rozvoja) je vždy rozhodnutie sa pre zmenu. Možno vidíte, že vaša prevádzka nie je taká plná, ako by ste si predstavovali. Možno vaše predaje nie sú tak vysoké, ako by ste chceli. Alebo citíte, že vaši zamestnanci nie sú takí šťastní, ako by ste chceli…
V tomto kroku ešte nemusíte vedieť, čo treba zmeniť (zlepšiť), aby vaša firma fungovala lepšie. Dôležité je rozhodnúť sa pre zlepšenie niečo urobiť.
Druhým krokom zmeny je zistenie, čo presne nefunguje. A to je presne úloha “Marketingovej kávy”!
Čo je to Marketingová káva?
Marketingová káva je krátky, 45-60 minútový, analyticko-koučovací rozhovor, ktorého cieľom je zistiť aktuálny stav vášho firemného fungovania, resp. marketingu vašej firmy, a pomôcť vám odhaliť možné zlepšenia.
Rozhovor je analytický preto, že pri ňom pomenúvate všetky prvky vášho marketingu, hoci možno ani neviete, že “To” a “To” sa tiež označuje za marketing. Cez koučovací prístup ste zasa nabádaný k tomu, aby ste prípadné vylepšenia objavili najprv vy sami, aby to boli vaše riešenia, s ktorými sa dokážete okamžite stotožniť. Aby to boli riešenia, ktoré sú v súlade s vašou víziou a hodnotami firmy.
Priebeh Marketingovej kávy
Priebeh marketingovej kávy je rovnaký, ako priebeh každej inéj “kávy”. V tichom kúte vašej obľúbenej kaviarne, vo vašej kancelárii, alebo v pohodlí vášho domova za monitorom vášho počítača sa usadíte k vašej oblúbenej káve, a necháte sa unášať prúdom rozhovoru. Vašou jedinou úlohou pred takýmto rozhovorom je sformulovať si, s akou situáciou by vám tento rozhovor mal pomôcť . Čo je tým, čo vám nedovolí dobre spávať?
Výsledok Marketingovej kávy
Vďaka koučovaciemu prístupu možno sami objavíte tú jednu vec, ktorá vám pomôže výrazne sa zlepšiť. Pokiaľ nie, stále tú máme analytický rozmer nášho stretnutia, vďaka ktorému dostanete odporúčania a rady, akým smerom sa vydať, prípadne čo by sme navrhovali ako žlepšenie, ktoré môžete vykonať úplne sami.
POZOR! Marketingová káva nie je predajný rozhovor! Takýto rozhovor využívame napríklad aj ako prvý krok podnikateľského poradenstva, pričom jeho primárnou úlohou je vyjadrenie aktuálneho stavu vašej firmy a vaše hlbšie zorientovanie sa v problematike marketingu ako takého. Neskôr je však možné všetko. Možno sa pustíme do hlbšej analýzy vašej firmy, možno sa rovno dohodneme na určitej forme online marketingu, alebo na vytvorení internetovej stránky, no zároveň je možné, že vám “len” odporúčime iného špecialistu na vami vyhľadávanú tému.
POZOR, POZOR! Od jednej kávy nemôžete očakávať získanie celého spektra marketingových poznatkov! Hlavným cieľom takéhoto rozhovoru je zistenie, čo presne aktuálne robíte a rozhovor o tom, aký vplyv to môže mať na vaše podnikanie. Určité odporúčania a rady prídu už počas nášho stretnutia, no pokiaľ budete mať záujem o detailnejší plán rozvoja, prichádza na rad podnikateľské poradenstvo.
Cena Marketingovej kávy?
Online Marketingová káva vás stojí presne toľko, koľko ste investovali do prípravy vašej vlastnej kávy. Nič viac sa za tento rozhovor neplatí. Online marketingová káva je zároveň časovo najefektívnejší spôsob komunikácie, nakoľko môžeme kávičkovať aj mimo otváracích hodín kaviarní, a zároveň ušetríme čas určený na presuny.
Pri osobnom stretnutí v rámci našich blízkych regiónov (Poltár, Lučenec, Rimavská Sobota, ako aj celý Banskobystrický kraj) vás tento rozhovor stojí presne toľko, koľko sú náklady na prípravu, či objednanie kávy pre vás, ako aj pre nás. V prípade záujmu o osobné stretnutie mimo tieto regióny sa cena dohaduje individuálne podľa cestovných nákladov. Nikdy však neviete, či náhodou presne vašim smerom nemáme naplánovanú svoju najbližšiu cestu, preto nás neváhajte kontaktovať z akéhokoľvek miesta! Rozvoj Vašej firmy určite stojí za jednu kávu.
Kontaktujte nás!
A dohodneme si termín, počas ktorého si dáme spoločnú Marketingovú kávu!
Kontaktujte nás!
Odoslaním správy vyjadrujete svoj súhlas so spracovaním osobných údajov.